Get Adobe Flash player

  • Diagnoza psychologiczna dzieci i młodzieży,
  • Diagnoza pedagogiczna dzieci i młodzieży.
  • Diagnoza logopedyczna dzieci i młodzieży.
  • Diagnoza Integracji Sensorycznej (SI) dzieci.
  • Diagnoza ryzyka dysleksji w okresie wczesnoszkolnym.
  • Przesiewowe badania logopedyczne, słuchu i mowy dzieci przedszkolnych i szkolnych.
  • Przesiewowe badania dojrzałości szkolnej dzieci 5/6-letnich.
  • Terapia psychologiczna dzieci i młodzieży.
  • Terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży.
  • Terapia logopedyczna dzieci i młodzieży.
  • Terapia SI dla dzieci .
  • Wielospecjalistyczna pomoc (psycholog, pedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej, logopeda) dla małych dzieci z autyzmemw formie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ( w roku 2014/2015- pilotaż, przed wejściem do stałej oferty).
  • Arteterapia, choreoterapia, muzykoterapia, psychodrama, relaksacja jako element wspomagający dla dzieci uczestniczących w terapii prowadzonej w poradni oraz jako samodzielna forma oddziaływań wspomagających.
  • Zajęcia stymulujące ogólny rozwój poznawczy i psychofizyczny dziecka.
  • Zajęcia dla dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne  dla dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami w pisaniu i czytaniu.
  • Programy profilaktyczne dla dzieci i młodzieży prowadzone w poradni oraz w przedszkolach, szkołach i placówkach powiatu ostrowskiego.
  • Pogadanki dla dzieci i młodzieży- propagowanie zdrowego stylu życia, profilaktyka uzależnień, radzenie sobie z agresją rówieśniczą itp.
  • Treningi i warsztaty o tematyce zgodnej z zapotrzebowaniem składanym przez wychowawców grup przedszkolnych i klas szkolnych.
  • Wsparcie psychologiczne w sytuacjach traumatycznych.
  • Porady, konsultacje i zajęcia zawodoznawcze dla młodzieży dotyczące wyboru szkoły, kierunku kształcenia i zawodu.


Oprócz powyższych form pomocy  Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna  w Ostrowi Mazowieckiej uwzględnia także w swojej ofercie wsparcia  problematykę wynikającą z rocznych zadań i priorytetów określonych w polityce oświatowej państwa. 


Copyright © 2013. All Rights Reserved.